I'M A BAD PERSON?? NO..I'M WEIRD MAYBE

I'm just thinking.....seriously i'm really2 bad person just by the songs??

maaf....saya memang dengar semua lagu..tolong jangan menilai saya ni teruk sangat.....maaf sekali lagi...

SHORT NOTE MAYBE??:

yess i'm that person...:

  • seorang perempuan yang sedikit fail bab2 jahitan atau lipatan2 pakaian ni...(baju akan di gantung ataupun meng offer kakak tolong lipatkan dan jahitkan..huhu..sanggup memasak..menukang..cat rumah dari lipat baju atau menjahit...)
  • seorang perempuan yang tak berapa pandai dan minat window shopping sekalipun ada duit..serius...! sepupu cakap aku ni pelik..bukan apa...jenis nak shopping...kena ada niat atau list..lepas tu..memang hari yang nak shopping tu..memang agak cerewet nak cari apa yang di kehendaki...
  • suka dengar lagu tapi bukan dan tak pernah karok kat luar tu...suka nak faham lirik dia je...
  • tak pandai study hard...aku rasa bila aku study hard...aku tak boleh score dalam subjek tu...serius...kena buat kerja tu sambil dengar lagu..kena mengunyah..tengok running man..kecikkan screen..n sambung buat kerja...pelik..tapi yang tu yang boleh score..
  • semester ni...tak pernah study atau buat projek lepas pukul 12..sebab esoknya boleh bangun dengan fresh.
  • takkan keluar rumah kalau tak di ajak...alasan utama...sebab saya seorang perempuan..tanggungjawab seorng perempuan bila keluar rumah adalah kena COVER YOUR AURAH PROPERLY..kau kena pakai stokin ..kau kena pakai handsock..kau kena pakai tudung..kna pakai baju yang mengikut islamic rules...lepastu..kau kena iron baju...kalau tak..mesti orang fikir kau perempuan yang bukan pengemas..dan aku...aku seorang yang pemalas..haha..taklah...macam selesa dalam rumah..cuma jenis sampai satu tahap..bila nak keluar..memang nak keluar sangat...
  • jenis apa yang ada......tidur tak payah selesa sangat... makan tak perlu demand..apa yang seadanya..sebab dari kecik arwah mak dah ajar "belajar untuk hidup susah" betul..sebab tu bila starting kau dah belajar hidup susah..bila akan datang Allah bagi kehidupan yang menguji hati..kau dengan kuatnya untuk menghadapi..kau akan belajar apa itu berdikari...-terima kasih mak..
  • kadangkala perlu menjadi "lelaki"untuk kau kuat menghadapi mereka...untuk kau kawan dengan mereka...dan untuk kau lawan mereka kalau ada yang ambik kesempatan..
  • kuat berangan atau berimpian..aku suka berangan..tak malu untuk mengaku..sebab aku tahu dari sebuah angan2 kaulah akan ada semangat untuk di realisasikan..
  • lelaki idaman??haha..aku suka watak2 yang di bawa oleh beto kushairi..hahah..sebab kau tak perlu jadi mr. sado untuk perempuan minat..kau tak perlu jadi lelaki yang romantik 24 jam..yang perlu pujuk seorang perempuan ...kau tak perlu jadi smart2 hanya untuk menarik hati seorang perempuan..kau tak perlu jadi anak2 datuk..anak2 tan sri..hanya untuk kau di gilai ramai kerana harta..cukuplah kau cuma perlu jadi diri sendiri..that's the simple things...suka macam tu..sebab tu Allah bagi setiap manusia hidup berpasangan..kerana kekurangan individu tu..akan di lengkapi dengan seseorang yang lain..
YAKIN DENGAN ALLAH SENTIASA...





Comments