AKU AKAN TINGGALKAN

puas aku berada di sini...melalui kehidupan yang luas di pandangan mata...
namun...cukuplah...
aku terlalu tua untuk melaluinya lagi...
aku mahukan kehidupanku yang dahulu...
bebas tanpa memikirkan..
bebas untuk mengikut apa yang fitrah manusia..

24 tahun....satu jangka hayat yang cukup bermakna...
membuatkan aku rasa bersyukur...yang Allah tidak pernah berhenti memberikan rezeki..
terharu....
namun aku masih juga begini..
tidak mampu untuk menjadi yang lebih baik..
malu aku di hadapanNya....
berharap selepas ini..aku akan jauh lebih baik....
#semoga~~~~~~~

SHORT NOTE:



"CONGRATSS ANA WAYNI..gratz to the best of the best of the batch..you got the highest voting for Degree Show"

"YOU DESERVE TO CONTINUE MASTER.."


"tahniah ana"
"kak mi doakan yang terbaik untuk adik"
"rezeki ko dari dulu memang selalu tak di sngka..tahniah.."
"pasni tryla cari sponsorship untuk sambung master"
"kang ad akan sentiasa doakan yang terbaik"

(meseg dari adik beradik bertalu2...)

-mak...bapak..kita dah buat yang sedaya yang boleh dan terbaik....maaf baru boleh tunjuk sekarang walaupun trlewat..hmm..

Comments