KEMEROSOTAN

hari ini..aku tak pasti hari ke berapa aku masih dalam keadaan tak sihat..bermula dengan batuk2 yang memakan masa sebulan..hinggakan aku di kehendaki menjalani ujian TIBI..kemudian, di sambung dengan demam panas...dan kini demam denggi..Allah...kasih sayang Allah yang cukup hebat untuk hambaNya...takpelah..semoga sakit ini adalah penghapus dosa yang terbaik...

kenduri semakin berkunjung tiba...jumaat ini...berdebar walaupun lafaz itu bukan untukku tetapi untuk kakakku...tetapi perasaan itu mungkin akan sedikit berbeza..takpelah..semoga berbahagia..doaku ada sentiasa untukmu...^___^

dan tak lupa selamat pengantin baru kepada sahabat2ku:


  • ahmad Munip & isteri
  • Izzat Amir & Isteri
  • Sukma & suami
dan farhana??aku tidak mampu mengikuti jejak orang lain...kerana aku tahu keterbatasan aku untuk membina mahligai rumahtanga..

SHORT NOTE: tak nak memilih lagi...

Comments