TWO BUT ONE

Ada waktunya..aku perlu berlembut untuk menjadikan aku seorang wanita..namun ada ketikanya aku harus berkasar untuk menjagamu dari fitnah...

maaf aku bukanlah wanita yang sempurna di hadapan mata...dengan kelembutan dalam berbicara...dengan kemanisan dalam perlakuan jiwa..dengan perasaan yang meruntun hati para manusia...sungguh..aku cumalah insan biasa...yang ada dua perspektif yang berbeza..

bukan untukku untuk berpura...cuma jiwa ku mepunyai dua cerita..yang membawa diri yang jauh lebih ke sana..agar aku kuat untuk menghadapinya..

#aku bukan wanita itu yang kau pijak merata...
#memang lagu-lagu ni antara yang aku suka..
#background sekadar wallpaper sedia ada..
#diriku nampak lembut tapi ada sebaliknya..
#nilai aku bukan melalui mata kasar tetapi nilaiku sedalam jiwa..

#hanya luahan jalanan tetapi berbisa@ananurinsyirah


Comments