MANJA

belum lagi kaki ini melangkah pergi..diri ini sudah mulai mual2 dan hilang selera makan..sudah 3 biji asam telah ku makan..namun, aku risau perjalananku nanti..semoga selamat sampai di sana..Aisyatul Humaira...dengar cakap ummi k, sayang..kesian kat ummi nak bergerak ni..

dalam keadaan diri dan emosi yang kurang stabil..tiba2 meseg dari dia telah ku terima..

"manja mati..mak sedih sangat..sebab manja yang temankan mak kat rumah.."

mungkin "manja" adalah seekor kucing yang tidak pernah ku dakapi...kerana alahanku kini..bukan aku tidak menyukai kucing..sungguh aku menyukai sangat..cuma memikirkan alahan pada mata..terpaksa aku lupakan..namun..dari segi penceritaan darinya..membuatku aku pasti yang manja adalah kucing yang baik dan ada selalu dengan tuannya..dan apa yang aku tahu..manja itu seperti kucingku dahulu..yang sentiasa menemani ibuku saat aku jauh darinya..semoga kamu tenang di sana..





SHORT NOTE: kucing yang comel walaupun aku tidak pernah menyentuhmu..

Comments