TAHNIAH MY BEST FRIEND!

Alhamdulillah...kelmarin sahabat baikku, noor ameera rahmat telah pun melahirkan cahaya mata...tak sangka kawan dari sekolah rendah telah pun selamat melahirkan a little caliph yang comel...walaupun tak dapat melawat (kerana beliau di mesir) tetapi perasaan itu tetap kami serangkai (aku, baiti, baizura, hamidah dan azimah) tetap berkongsi kegembiraan itu...siapa sangka..akhirnya kami sudah meningkat dewasa begini...huhu..

dan tahniah juga untuk sahabat2 dari sekolah rendah, 3 orang bakal melangsungkan perkahwinan di musim cuti persekolahan..dan seorang sahabat baikku dari matrikulasi hingga kini, che engku akan bakal  berkahwin juga...tahniah...really happy to hear that... ^__^

dan aku...ok,bye...haha..taklah...insyaallah..bakal meneruskan tanggungjawab aku sebagai fasilitator di program yang biasa kami jalankan setiap tahun di sekolah rendah..tetapi kali ini insyaallah kami ubah ke sekolah rendah agama..tapi..aku masih nak teruskan jd biro multimedia sebab aku suka design..hee...haaa...lupe..lagi satu..insyaallah..mohon doa dari semua yang terbaca..@ membaca blog ni..doakan kejayaaan aku untuk mencuba bidang perniagaan ni...aku sekadar designer dia..tetapi kakakku yang akan menguruskan bisnes tersebut..bisnes ape??bisnes berkaitan prop dan kaligrafi mungkin..(untuk memenuhi cuti semester sebelum praktikal ni..)

SHORT NOTE: Di doakan kejayaan untuk semua yang bakal menghadapi final exam...semoga berjaya semua!!! dan aku...final sem lah waktu yang paling merehatkan kami sebagai student designer..no more project..no final exam...fuhhh...tapi..ni ada 2 lagi projek yang belum submit..huu..projek 3ds max dengan khat...insyaallah..Farhana boleh!!

satu lagi...please jangan tanya padaku bila pula di sebabkan ramai sahabat baikku semuanya sudah melangsungkan perkahwinan...maaf..bukan aku tak nak...nak..tetapi banyak perkara perlu di selesaikan lagi..aku pun sudah mulai dekat waktu nak praktikal..jd, miss design ni nanti tak boleh nak bahagikan masa sendiri dengan betul lagi..ni yang ada pun..hidup tak tersusun..manakala yang mr.x-ray ni pula,,ada juga urusannya..lagipun..waktu kerja dia dah mula on call dan shift..biasalah..kerja kat hospital..hmm..tak pelah..mohon bersabar..nanti cheq kahwin..hang semua tak mai..siap na..haha..

Comments