SUKA DENGAR SEMUA

kadangkala..kita impikan yang sempurna..segalanya indah di hadapan mata..bersuara dengan perasaan yang gembira..tanpa ada kesakitan di jiwa..namun..bukan mudah untuk memiliki yang sempurna..andai diri ada kekurangan di hadapanNya..andai diri masih tidak tahu erti kehidupan yang nyata..dan andai diri masih tidak bersyukur dengan apa yang ada...kata2ku untukku dan untukmu..

ubah lagi??yes...aku tidak mahu blog ni hanya stick pada satu perkara sampai bila2..blog is like my life..dalam kehidupan kita...hidup kita bukan hanya terlekat pada sesuatu sahaja..tetapi hidup kita bermacam2 warna..ada suka..dan ada duka..adakalanya kita di atas..dan adakalanya kita di bawah..cuma terletak pada diri kita dan aturan Allah untuk bijak mengawal segalanya...

background hitam? lagu campur2?korea?hindustan?maaf...aku hanyalah insan biasa..adakalanya aku juga terlayan lagu2 macam ni di sebabkan entah..haha..bagi aku..asalkan lagu tu tidak melalaikan kita..maaf kalau ada yang tidak bersetuju...(tetapi maaf sekali lagi kalau anda2 dengar yang part korea dan hindustan..ada yang terlebih rancak..hee...)tetapi kesimpulannya..aku layan je semua lagu sebagai salah satu hiburan..

dan hari ini juga..final presentation studioku..alhamdulillah..semuanya berjalan dengan baik... :)

SHORT NOTE: alhamdulillah..berharap segalanya berakhir dengan baik semester ni...tak sabar nak habiskan semester ni...kat bawah muka2 lapang setelah berhempas pulas untuk semester 2 tahun 3...

lebarnya k.tikah senyum..hee

farahah (depan) dan ruby 

wani (duduk) dan mizah..


me dengan ada juniorku,.ada yang curi2 ambik..thankz ijah..haha..

Comments