PAST IS PAST

berilah aku peluang untuk lalui kehidupan yang baru...kehidupan yang jauh lebih baik dari dulu...usah mengungkit siapa diri aku dulu yang telah lama berlalu..usah ganggu aku dengan memori yang lama untuk memenuhi pemikiranku...cukup...just leave it..

" eh...dulu bukan ada orang lain ke yang masuk meminang..tapi bukan yang ni...."
"eh..dulu...."
"eh..bukan ke..."

mohon hentikan"eh" itu semua...

kadangkala...bukan jodoh tu kita yang tentukan...kalau kita rancang sebaiknya..kalau Allah tak izinkan..benda tu tidak akan menjadi..takpelah..mohon bersabar..dugaan macam ni akan datang bila ramai kawan2 sekeliling berkahwin..dan mula bertanyakan mengenai diri kita..mohon doanya agar ini yang terakhir..

dia bukan seorang yang sempurna..
dia juga ada ketegasannya..
dan ada juga garangnya..
dia juga bukanlah seorang yang bermadah pujangga..
malah dia lebih suka jadi dirinya..
kau..aku..bahasa kasar tapi lebih biasa..
membuatkan aku lebih selesa..
membuatkan kami berkongsi cerita..
seperti dulu kala..

cerita sekolah rendah : race basikal sama2...duk lawan siapa juara..last2..kita sama je..
"aku minat kawan baik ko..ko minat kawan baik aku..last2 lain jadinya.."

SHORT NOTE: berharap ini adalah yang terakhir..cukuplah air mata dulu berlalu pergi..semua orang berhak bahagiakan??

terima kasih mak dan mr x-ray sebab bawakkan banyak sangat makanan ni...dan kek..tengah mengidam sekarang ni..tau2 ada kek...wahh...

Comments