24 MEI 2014

Alhamdulillah...semakin berusia tika ini...dan semakin juga aku dewasa waktu kini...haha..dewasa kah??haha..terima kasih atas ucapan sahabat2 dari bermulanya selamat hari lahir...hepi besday...sanah helwah..hinggalah membawa ke semoga cepat kahwin...bila nak makan nasi minyak ni..hee..comel..semoga kalian juga di berikan umur yang panjang..rezeki yang melimpah ruah.dan di permudahkan dalam segala urusan...terima kasih be as part of my live..and really appreciated all the things..^____^

nice meseg dari salah seorang sahabat baikku,nurul  hani:

"ana!! hepi besday! ingat x tarikh ni,ari kita first jumpa..hahah..moga bahgia dunia akhirat..dapat jodoh cpat2..yeayy..aku nak call tp br sedar aku xdak nombo hang..haha"

yes..dialah nurul hani yang first time aku kenal masa daftar di matrik..terima kasih hani sebab sentiasa ingat besday aku..trharu...

gambar masa dulu2 dengan hani duk jalan2 kat IKEA
dan terima kasih juga untuk Mr.Xray untuk hari ini...terharu...akhirnya ada juga masa untuk meluangkan masa untuk hari kelahiranku...dapatlah merasa perempuan kampung ni belajar makan pizza dengan spageti...huhu..seumur hidup..tak pernah makan kat pizza hut di sebabkan takut nak masuk kerana mahal..

ready untuk ketibaan makan..

sedapnya..tapi kenyang...

penuh satu meja..
tada...habis melantak...haha..takkan tak habiskan...mahal kot..huhu

dan tambahan..mr.xray ni dengan baiknya menambah untuk mebayarkan kek cheese..uhmm..terima kasih banyak...terharu..

"sorry..tak tahu nak beli hadiah apa.."

haa..ni hadiahlah ni..hadiah mengajar perempuan kampung makan pizza..tadi duk kalut nak makan spagetti macam mana..huu..apepun..terima kasih atas masa dan nilai lain yang di berikan...sungguh...aku inginkan kamu menjadi halal untukku..bukan kerana harta kamu tetapi masa yang cuba kau luangkan..memahami aku dulu dan sekarang..semoga impian kamu juga tercapai..dan jadi juru X-ray yang membantu orang lain..terima kasih mr.xray yang ada dengan ms.design ni selalu...yang ada waktu suka dan duka..yang boleh terima seadanya kekuranganku..yang boleh menerima si bulat ni yang jauh beza darimu..tiba2 teringat tajuk filem terbaru dan nak cakap.."awak nak kahwin dengan saya?"haha..senget..


SHORT NOTE: next week balik kampung..nak sambut birthday dengan family..anak buah...danish dengan aniq..tak sempat nak balik di sebabkan esok discussion group assignment..hari ni keluar pun sebab hari ni curi2 masa..ok..minggu depan makan kfc..hai..bulatlah awak farhana oii..hee..

Comments