REALITY...VS BLOG

apa kaitan antara dua perkara ni?? ada...kerana dua2nya adalah sedikit berbeza..hakikatnya...dalam blog ni...adalah sesuatu yang aku meluahkan apa yang aku rasa...tidak kira dari segi apa yang aku nilai...apa yang aku nampak...dan apa yang aku lalui..bila kamu jumpa aku yang realiti...aku seorang yang tidak pandai berkata...cukuplah dengan hanya ketawa..senyuman..itu sudah cukup untuk aku memberikan pengucapan..

-saya bukan seperti orang lain..sekali bercakap...penuh dengan hujah2...saya tak pandai...tetapi saya lebih selesa hanya bercakap melalui penulisan dan kesenian saya..kerana bagi saya..itu sudah jelas siapa saya yang sebenarnya...jadi...nak kenal saya...rasanya kat blog ni pun..orang dah boleh tahu saya macam mana orangnya... ^__^

paling seronoknya...kat sini jugalah aku berani nak meluahkan perasaan rinduku pada kasih sayang dari adik beradikku..hahah..pelik kan??tetapi itulah yang sebenarnya...hakikatnya bila dengan adik beradik, aku ada satu keegoan dan kedegilan tersendiri..haha..tapi walaupun macam tu...aku rasa rindu dengan kakakku seorang ni..terima kasih kerana sanggup menahan diri demi adikmu seorang ini...

"ko nak ape, na...ambiklah kalau nak apa2..."
"duit belanja ada tak..."
"na...cantik tak yang ni..."

hmm..tiba2 rasa nak menangis...terima kasih sanggup bersabar dengan adikmu yang terakhir ni..

selalu ada denganku....terima kasih kak ami... :')
(2012)


Comments