MY PRESENTATION

Minggu ni..dua subjek aku mempunyai presentation...dan dua2 tu lah yang aku tergelak habis sampaikan menarik sekali lecturer2ku untuk ketawa tanpa sebab melihat aku yang ketawa apabila menyampaikan presentationku..

aku seorang yang mudah ketawa...cukuplah andai apa yang aku lihat kadangkala taklah lawak mana tetapi aku akan ketawa lebih..(mungkin sebab nama aku..hee...)..dan kebetulan sewaktu di tengah2 aku presentation..aku rasa ingin tergelak melihat telatah sahabat2ku apabila ada yang mengantuk..ada yang fokus habis...dan tak kurang juga...ada yang sambil tu...duk mengajuk sebutan aku...huu...stress...bayangkan...aku dah memang kurang pandai untuk menyebut R dengan betul...lepas tu..banyak pula la R dalam slide ku...DETERIORATION..POTTERY..dan lain2...huu..comfirm2lah..aku di sakat sampaikan dari hari tu aku sertai feeding to homeless bersama lecturerku...la ni pun terserempak duk ckap pasal NEGAWE...huhu..tapi bukanlah sampai R tu tukar jadi macam W tapi lebih kuranglah bunyinya hampir ke W..huhu

dan seperti sebelum ini aku pernah katakan...tidak sedikitpun untuk aku sengaja untuk "bermanja" dengan sebutanku...bukan aku tak cuba untuk bercakap biasa..kadangkala aku sendiri pun tidak sedar dengan nada ku..minta maaf untuk sesiapa yang salah faham..tetai fahamilah bukan ku tidak kawal..tetapi ada waktunya aku cakap biasa pun orang salah faham..hmm..macam mana nak jelaskan ye.camtu lah..huu..

SHORT NOTE: berharap masih di berikan kekuatan tangan ini untuk berkarya..untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai hamba Allah..dan mampu untuk menghasilkan sesuatu yang ku impikan...

--> semakin merasai hilangnya kekuatan itu..

Comments