3ds MAX EDITTING AGAIN

Haha..kenapa again...sebabnya ni lah aku kena edit balik di sebabkan masalah laighting dan kamera yang sebelum ni..tapi alhamdulillah..segalanya dah selesai dan berhenti sebentar memikirkan subjek Virtual Reality.

"ok..sape lagi volunteer nak present??" lecturerku bertanya..

maka aku pun ke hadapan dengan yakin tak yakin akan hasil kerja yang aku tak tahu jadi ke tak sebab bila hasilnya kat laptop sendiri tak boleh buka..hanya di desktop dan ada software turntool je boleh...dan dalam diri nak ke hadapan..beberapa orang sahabat lelaki aku mentioned nama student Interior design yang lain yang akan present..(sebab bab2 komputer ni..memang kebiasaannya lelaki yang akan siap kerja..dan majoring interior yang memang akan hasilnya pun terbaik..) tapi aku yang ke hadapan sebab aku tak nak drag present untuk next week lagi..serius letih...maka...adanya pun beberapa mulut yang kata.."wah...farhana dah siap.."yes..i'm finished.."sebab tak nak memberatkan waktu untuk akan datang yang masih banyak lagi projek..

mana taknya..sebelum2 tu..yang present semua budak2 lelaki..nak compare dengan hasil aku yang memang tak berapa nak jadi..memang jauh berbeza dengan mereka...tapi alhamdulillah...segalanya sekurang2 membuka mata yang student majoring conservation pun mampu buat walaupun tak sehebat mana..tapi tak jauh beza pun dengan hari tu..cume ubah sedikit..dan jadikan dia animation video..

ni yang first draft

ni yang final..nampak sedikit terangnya..

front view

perspective 1

front view

dinner ware yang berbunga-bunga..huhu

overall perspective

frame image...sama macam cover kat facebook aku..haha

sebab bunga2 dan warna pink biru adalah..saje duk main2 materials...haha..bawah ni ada video animation dia..tak tahu boleh bukak ke tak..cuba jelah..huhu



SHORT NOTE: Terima kasih untuk Mr.X-ray yang banyak menolong..sampaikan terpaksa meminjam laptopnya untuk menyiapkan projek ni..sampai panas laptopnya ku kerjakan di sebabkan render animation 3ds max ni ambik masa yang terlalu lama..

satu buat slide..satu lagi buat 3ds max..huhu...

Comments