SALAH KE PERASAAN INI??

Pernah sampai satu tahap....perasaan ini menguasai diriku...sungguh bukan itu yang aku pinta namun perasaan ini membuatkan aku perlukannya...

perasaan dalam keluarga....perasaan kasih sayang dari ibu bapa...sungguh..memang bagimu aku sering mengatakan sesuatu yang sama...iye!!! hati ini seakan2 mahu menjerit..!!kamu tidak akan fahami perasaan ini tanpa kamu melaluinya sendiri..!!

hina sangat ke aku inginkan perasaan itu kembali??
jijik sangat ke perkara ini bagimu??

kadang2 sampai satu tahap..aku mahu berhenti dengan apa yang aku lakukan...bukan aku tidak pernah rasa untuk berhenti belajar..!bukan aku tidak pernah rasa untuk berputus asa..pernah aku rasakan sijil dean list..pointer tinggi..untuk apa??bukan aku boleh tunjuk kepada ibu bapaku..iye...itu perasaan yang aku pernah lalui..!!

tetapi...aku kembalikan balik semangatku...aku bangkit kerana aku tidak mahu arwah ibu bapaku sedih apabila aku berputus asa macam tu..aku meneruskan pengajianku atas sebab aku mahu buktikan yang aku mampu berjaya..walaupun aku bukan bertuah sepertimu...setiap yang kamu lakukan..di iringi doa dari ibu bapa..tetapi tolong jangan hina perasaan yang aku lalui..

SHORT NOTE: bukan mudah untuk bangkitkan semangat sendiri..tolong jangan patahkan semangat aku yang jauh lebih kecil darimu...shut down..
.
saya nak cium mak dengan ayah saya balik...

Comments