JUMAAT YANG LEPAS

Alhamdulillah..projek batu nisan telah pun di hantar pada jumaat yang lepas...namun..respon yang di berikan oleh lecturer tidaklah seperti yang aku harapkan...dan sejujurya...saat2 akhir...aku mula terasa down dan tidak bersemangat di sebabkan waktu tu aku jadi terlalu rindu dengan arwah mak...entahlah...ada waktunya...aku bersemangat dan ada waktu juga aku tersungkur dengan perasaan sendiri..gambar kat bawah ni lah hasil projek ku dan kawan2 yang lain...

perspective all side

front view in sketch up

batu nisan Aceh

collection project all of us.
SHORT NOTE: basically,projek ni membuatkan aku sedar banyak benda harus aku perbaiki...sedih tak dapat buat yang terbaik....

dan....doakn ye untuk kesihatan abangku..dia masih di hospital di sebabkan demam denggi..sebaik dapat di kesan awal..kadang2...dialah abang yang paling aku benci...apa yang aku lakukan..ada sahaja yang di tentang..ada sahaja jawapan...namun...dari situlah aku belajar...dialah juga abang yang agak ambik berat tentangku....dan dia selalu kata..."aku kan abang ko.."...hmm...rindu...(kat sini je..nanti bila jumpa...mulalah gaduh2 manja balik...hhaha)

p/s: jaga kesihatan selalu..from adikmu yang selalu berdegil...^____^

Comments