MANA YANG LEBIH BAIK

Dalam dilema untuk memilih tajuk bagi research methodology..mungkin sebahagian dari sahabatku tidak memikirkan ianya secara serius...tetapi entahlah..mungkin aku ni terlalu kuat memikir..huhu..bukan apa..kalau boleh..tajuk untuk research methodology ni akan ku gunakan untuk tajuk thesis aku semasa aku final year..
tidak pasti untuk memilih malay manuscript @ Al-Qur'an manuscript..

malay manuscript nampak mudah tetapi cenderung dan minat aku ke arah Al-Quran manuscript..di sebabkan aku boleh kembali kepada minat aku terhadap kaligrafi..sekurang2nya..penulisan yang selama ini aku pelajari..aku dapat tahu asal usulnya dan pada masa yang sama mendalami sejarah Al-Quran tu sendiri.. ^____^

dalam menghitung dan mengira tajuk mana yang di pilih...terfikir aku akan semester ni...20.5 credit hour..agak mencabar kredibiliti aku kerana semester ni semuanya berkaitan dengan research..walaupun masih semester ni..aku tidak mempunyai paper exam..tapi assignment yang mendatang mencurah2 membuatkan aku agak sedikit tercabar untuk semester ni..baru masuk minggu yang ketiga..Allah dah mengambil sementara nikmat sihat tu...demam..batuk..migrain...(kuatkan semangat!!! sebab esok nak present ni..huhu)

dan waktu ini juga...aku mengharapkan keselamatn orang di kampung (adik beradikku) terjaga..risau..kebelakangan ni..macam2 yang jadi..Allah...jagalah keselamatan mereka di sana..

SHORT NOTE: 3 bulan lagi...struggle for that things..


Comments