ATURAN

Bismillahirrohmanirrohim..segala puji bagi Allah yang berkuasa dalam segala hal di luar ataupun di dalam diri manusia...maka..ketentuan dan apa jua yang Allah berikan itu adalah sesuatu yang lebih baik dari jangkaan kita sebagai manusia biasa...

alhamdulillah..semester kali ini membuatkan aku belajar terlalu banyak perkara...namun..ada sesetengah perkara aku merasakan ada hikmah yang berlaku..dan dari hal tersebut..aku telah menemui sesuatu yang tidak pernah terlintas di fikiranku..malah tidak pernah ku sangka hal ini akan terjadi padaku..namun..betul kata orang...kadangkala..sejauh mana kita pergi...sejauh mana kita berlari...sejauh mana kita ingin mencari..sebenarnya segalanya ada di hadapan kita....sungguh...kuasa Allah lebih hebat dari segalanya...

Kenapa...dan mengapa aku rahsiakan..bukan niatku untuk menipu...cuma ianya masih terlalu baru..dan bagiku..kenapa aku menerima...kerana perjalanan yang di lalui sebenarnya sudah lama dari zaman persekolahan rendahku..mungkin cuma kini...Allah memberi jawapan apa yang tidak pernah ku lihat sebelum ini...sahabat baik untuk selamanya..dan "sahabat" yang baik jika Allah mengizinkannya ...insyaallah..

insyaallah..bakal menyusul seperti bear di  jambangan ungu..


 SHORT NOTE: biarlah ikatan ini yang terakhir...  Ameeen...



Comments