KETAWA

Aku mengaku aku adalah seorang yang mudah ketawa...kadangkala hal itu kecik namun aku akan ketawa gembira sehinggakan kebanyakan juniorku sering mengatakan yang aku ni ketawa bersungguh2...aku pun tak tahu kenapa..memang aku bersikap demikian..

namun..hari ini membuatkan aku perlu beringat yang dalam gembira kita..kita harus membatasinya..huhu

SHORT NOTE: salah seorang pensyarahku berkata siang tadi sewaktu aku membuat presentation untuk kelas heritage kerana aku adalah salah seorang head untuk majoring conservation..

"kadang2 kita kena jadi professional untuk sesetengah tempat..buat kerja dah bagus dah.siap dapat anugerah lagi...tapi persediaan nak presentation ni kena lah professional.."

zupppp....!!!haha..mungkin salah aku juga..tiada persediaan untuk presentation tadi...jadi..ambik ikhtibar ye cik farhana...:)

*uhm...macam mana nak ubah ye??aku jenis belajar kat dalam kelas yang main2...kadang2 suka kacau orang..suka buat benda lain...huu....saya tak tahu nak fokus macam mana...sebab waktu belajar aku adalah bila aku sorang2...

Comments