DIAM BUKAN MEMBENCI

aku menjauhi diri ini dari dirimu bukan tanda aku membencimu....
apetah lagi untuk mendendami...
sedikit di hati ini tidak pernah terlintas akan sebegitu...

tetapi apa yang aku lakukan pada hari ini adalah tanda untuk aku menjaga hatiku...menjaga hatinya...
mungkin kita adalah kawan untuk selamanya...tetapi untuk di simpan dalam hati...
kerana niatku hanya satu...
aku tidak mahu merosakkan hati ini menjadi lebih teruk dari sebelumnya....
bukan mudah seorang wanita untuk menjaga hatinya...
oleh itu...cara yang terbaik...aku perlu menjauhi kamu agar hatinya juga turut terjaga...
itulah tanda aku kasihi kamu sebagai sahabat baikku...
kita kawan untuk selamanya dalam sepi..
namun..dalam jauh..diam2 ku sentiasa mendoakan kebahgiaan dan terbaik untuk kamu... :)

SHORT NOTE: sahabat...teruskan gembira seperti mana aku mengenali kamu...bukan aku tidak akan menegurmu seperti dahulu..cuma aku ingin membatasi agar perasaan si dia lebih terjaga dan tiada perasaan cemburu...jangan risau...hati ini bila berseorangan...ada yang sentiasa menemani... sungguh...aku suka dengan keadaanku kini...kerana makin dekatnya aku kepadaNya... <3 p="">




Comments