ANUGERAH YANG TERINDAH




SHORT NOTE: anugerah yang terindah..insyaallah,farhana...you will do it better k for the next time.. :) biarlah anugerah ni dalam simpanan..tidak mampu di kongsi dengan orang2 tersayang..tetapi sekurang2nya awak dah pernah buat sesuatu yang terbaik...

*untuk encik ***********************...terima kasih atas "pujian" yang membina dari awak dulu...mungkin saya bukanlah perempuan yang cantik...yang tidak boleh di banggakan..yang dengan mudahnya awak bercakap "manis" tentang diri saya dan mempermainkan saya...tetapi saya tahu..saya dah buktikan kepada awak yang saya bukan seorang pengalah dalam kehidupan saya...manusia bukannya sentiasa di atas..gemuk..tak semestinya sampai ke hujungnya akan begitu..jahil..tak semestinya tidak mampu berubah untuk pandai...don't judge people more than you judge yourself..

Comments