TIDAK KU SANGKA

bila diri di temani buku2 di hadapan mata...rasa tenang walaupun kadangkala tertekan di sebabkan banyak kerja..tetapi sebenarnya itu adalah yang terbaik untuk aku mengubati keadaanku ini...

dan Alhamdulillah...semenjak dengan salah seorang pensyarah,Dr.Shamzani ni..membuatkan aku menjadi seorang PENAKUT..untuk pertama kali rasa ketakutan itu menjadi sesuatu yang aku suka..haha..kerana rasa ketakutan itulah..aku berusaha untuk menyiapkan kerja yang beliau berikan..mungkin tidak sesempurna kerja orang lain..tetapi itu yang menjadikan aku bersemangat untuk membuat sesuatu dengan lebih baik..

kadangkala..bukan sengaja untuk rasa takut itu..tetapi bila mata dia mula memandang kita..aku menjadi gugup..haha..bukan masuk ke hati tetapi memang perasaan itu akan muncul dan mulalah re-check balik segala research yang telah di lakukan..dan bila waktu present kepadanya..memang rupa2nya masih ada lagi kekurangan dan dari situlah kita akan perbaiki lagi...

dan sekarang..kerja aku makin bertambah..haha..teringat salah seorang pensyarahku kata,

"takpe...mungkin waktu sekarang kamu jadi muak dengan research2 ni semua..lama2 ianya melatih kamu untuk menjadi ulat buku.."-

SHORT NOTE : saya tak nak fikir lagi...berhenti untuk bertanyakan..

Comments