TERKESAN DI JIWA

debaran di hati menghurungi aku sepanjang hari ini...untuk pertama kali selama aku bergelar pelajar..inilah kali pertama aku cukup gementar untuk menghadapi presentation...(sedangkan bukan presentation final...huhu.)tetapi oleh kerana yang istimewanya kali ini di sebabkan pensyarahku seorang ni,dr.sham yang penuh dedikasi...beliau tidak garang pun..cuma lebih kepada ketegasan...dan dalam ketegasan..komen yang di keluarkan pun memang tidak ku sangka selama ini..

Alhamdulillah...teguran terhadap slide kali ini banyak membantu aku untuk membuat slide yang lebih baik dan lebih teratur..itu yang aku suka...takut tapi jadi lebih baik! :)

dan hari ini juga...aku memperolehi surat daripada department mengenai Anugerah Dekan untuk semester yang lepas...Alhamdulillah...cuma terkesan di hati ini..

".....we hope that you will comfirm your attendance and invite your parents to come...."

mungkin di ruangan kerusi "your parents" di dewan itu akan di isi dengan ibu bapa orang lain...hmm...

maaf...bukan untuk aku menolak takdir apa yang Allah aturkan padaku..cuma kadangkala hati anak mana yang tidak akan sedih apabila memikirkan diri tanpa ibu bapa di sisi..namun Alhamdulillah...di saat aku tidak memiliki mereka...Allah telah menggantikannya dengan satu nilai kekuatan yang aku sendiri tidak menyangka memilikinya untuk menghadapi ujianNya...Allah...semoga kekuatan ini lah menjadi paksi untuk aku menghadapi kehidupanku yang akan datang..

SHORT NOTE: saya bahagia dengan adik2 junior saya yang comel2 ni..terima kasih sangat sudi melayan perangai saya yang kebudak-budakan lebih dari awak2 semua... :)


Ada,Nadiah dan Che Engku ...the most people yang sanggup melayan perangai saya yang aneh2 ni...yang garang tetapi yang mendidik saya...yang sanggup berikan kata semangat saat saya jatuh..menangis.. :')

hidayah dan safiyah.. :)


All the conservation students.. :) 

Comments