KEMBALI DENGAN SEMANGAT YANG BARU

hidup ini akan menjadi terlalu singkat untuk memikirkan setiap ujian Allah dalam tempoh yang lama..bukan ke Allah sudah katakan.

"la yukallifullahu nafsan illa wus'aha..." Allah tidak akan menguji hambaNya melainkan kesanggupannya.

.maka..apabila ujian itu datang kepada kamu...menunjukkan betapa kamu adalah insan yang Allah kagumi ketabahan kamu dalam menghadapi apa jua yang Allah takdirkan utk kehidupanmu..jd...sentiasalah bersangka baik dengan Allah..dan hidup ini bukan sentiasa untuk di tangisi..tetapi untuk di terangi dan di warnai dengan sebaik mungkin..-be as who you are and try it to become real muslimah..  :)

-Aku tak nak teruskan diri aku yang murung...sampai bila kena menghadapi tekanan perasaan sendiri begitu..oleh itu..aku kena bangkit dengan semangat yang baru..sibukkan diri untuk aku tidak memikirkan apa yang telah aku hadapi... go Farhana..!! :)

my new project for this semester..huhu..ambik..sepanjang hidup tak pernah pun belajar kimia...lepas ni dah kena belajar sulphur dioxide..selulose..haha

masing2 fokus..

berat sama di pikul..ringan sama di jinjing..hee..


usaha untuk menampal..

kotak model..

jadi dah model angkor wat untuk exhibition..:)


Comments