BERLALU PANTAS

tidak ku sangka...akhirnya cepat masa berlalu..pejam celik..akhirnya kaki ku melangkah ke tahun-3..perjalanan yang bermula di pusat asasi IIUM selama 2 tahun..di tambah lagi di main universiti IIUM selama 4 tahun merupakan 1 perjalanan yang agak jauh..

bayangkan pada awal kaki ku di matrik UIA...aku seperti masuk ke dunia baru kerana aku tidak pernah keluar dari tempat asalku,tanjung karang..ingat lagi sewaktu hari pendaftaranku..adalah tarikh hari kelahiranku,24 Mei..dan waktu itu hadiah yang aku perolehi adalah semua ahli keluargaku sanggup menghantarku di sertai dengan seorang sahabat..alhamdulillah..waktu itu..aku cukup gembira di tambah lagi..orang pertama yang baru ku kenal merupakan roomate ku juga,cik nurul hani.. :)

kini..tidak ku sangka..aku telah bergelar pelajar IIUM selama 4 tahun lebih...banyak perkara yang aku pelajari..semoga perjuangan aku di sini mampu ku teruskan dengan lebih baik...












SHORT NOTE : seronok bersama kamu...:)

Comments