PERANCANGAN DALAM MEMBINA KELUARGA

Ada kenderaan sendiri..
nak ada rumah sendiri untuk keselesaan keluargaku..


nak ada anak yang comel...
yang mampu menjadi anak yang soleh dan menyejukkan hati umi
nak sentiasa masakkan makanan sedap untuk encik suami
nak suami yang penyejuk di mata..penawar hati supaya subur dalam keimanan..

nak orang lamar saya jadi isteri..
(turutan susunan impianku dari gambar yang bawah hingga ke atas..)

SHORT NOTE: perancangan dalam membina keluargaku sendiri..insyaallah... :) -->gambar sekadar hiasan...

1-gambar jari ada cincin : sebenarnya gambar cincin sendiri..lambat sangat nak tunggu orang sunting..jadi..belilah cincin sendiri..haha.

2- Fatih seferagic : lelaki idaman setiap wanita dari segi luaran dan dalaman..tapi..aku tahu impianku terlalu tinggi...cukuplah dia mampu jadi suami yang penyejuk di mata..dan mampu menjadi imam dalam keluarga yang di bina.. :)

3-barang dapur : sebenarnya itu barang-barang yang untuk di masak kat tempat belajar ni..hehe..baru je beli..excited nak masak nanti..nak kenyangkan perut suami saya nanti..haha

4-gambar anak : takdelah anak..cuma anak buah..aniq hazim..yang comel..yang pandai..dan yang taat-->senang ikut arahan bibiknya sorang ni..haha

5-rumah : rumah kat kampung dalam process..tak sabar nak tunggu siap..tapi lama lagi..sebab bahagian belakang tak siap lagi..huhu

6-kereta : impian nak kereta macam ni???mewahnya...haha..tak lah..kereta ni nampak semalam masa pi kuantan..smart tengok.. :)

(saya cemburu melihat awak..tetapi saya tak nak kecemburuan saya merosakkan hidup saya lagi..biarlah..semoga kebahgiaan kita saling kita perolehi..awak bahagia dan saya juga bahagia.. :) )

Comments