JUJURLAH

maaf....bukan di sini sengaja untukku meluahkan apa yang aku rasa...cuma aku mengharapkan agar kita dalam hidup ini...berlaku jujur dalam tindakan yang di lakukan..

geram rasanya apabila aku membeli barangan salah satu tempat di internet ni...bayaran sudah ku lakukan..namun,penerimaan barang tersebut masih tidak ku terima..maaf..aku tahu bukan semua begitu..cuma aku berharap...seandainya ada kelewatan penghantaran..silalah inform kepada pelanggan anda...sekurang2nya mereka percaya dan akan membeli barang anda kembali...

aku faham..waktu2 hampir Aidilfitri ni..tempahan banyak yang harus di laksanakan..tetapi kalau sampai ku meseg..dan bertanyakan tentang tempahan..tetapi pada masa yang sama..anda terlupa dengan tempahan yang ku lakukan..hmm..fikir2lah..

SHORT NOTE: Allah membenarkan kita untuk mencari rezeki dengan apa jua bidang...asalkan dengan syarat..rezeki itu mendatangkan sumber yang halal..dan berlaku jujur dan amanahlah dalam apa jua yang di laksanakan..

Comments