HORMAT RUMAH SAYA

maaf...blog saya memang semak...blog saya penuh dengan gambar...penuh dengan cerita saya..perasaan saya..tapi saya tak pernah ganggu awak... saya tak pernah mendesak awak tengok "rumah" saya ni..

maaf...saya suka meluahkan apa yang saya rasa kat "rumah" ni...tak kira dari segi penulisan atau hasil kerja saya...sebab apa yang awak nampak..apa yang awak baca..itu adalah diri saya..saya tak pernah merampas hak kebebasan awak..cuma saya harap awak hormat bila berada di "rumah" saya..

awak tak tahu perasaan saya...bila saya kat luar..saya rasa takut untuk berhadapan dengan orang lain..saya rasa tak yakin..tapi bila saya balik "rumah" saya..saya ada keyakinan semua tu...saya tahu Allah sentiasa ada dengan saya..saya tahu arwah mak ayah saya selalu ada dekat dengan saya..keluarga saya yang menyokong dari belakang..kawan2 yang sentiasa buat saya ketawa..betapa gembiranya saya bila saya berada kat "rumah" saya ni walaupun kadangkala realitinya..saya tidak dapat memiliki semua..

cuma saya harap..jangan rosakkan "rumah" saya..jangan menghina apa yang ada dalam hidup saya..hidup kita berbeza..kehidupan awak sempurna..awak boleh memiliki apa yang awak nak tetapi saya tidak...tapi sekurang2nya saya tahu..saya tak pernah sendiri sebab Dia ada selalu dengan saya..saya tahu setiap ujian yang di berikan...untuk melatih saya untuk jadi kuat...fahami diri saya walaupun tidak sepenuhnya....

SHORT NOTE: ini sahaja yang saya minta....

Comments