COMELNYA DIA







SHORT NOTE : kucing yang kat atas ni nama dia,Majidah..comel tak??hehe..sebab salah seorang sahabatku menemui kucing ini jatuh di level 3 di masjid..dan nama di beri pun sempena jumpa kucing ni di masjid...(kucing ni macam dah jadi anak angkat studio dah...haha).kucing yang bawah ni ada kat dalam mahallah aku...geram..sebab macam kucing aku yang dulu masa kecik2..masa nak pegang kucing ni...berkira2 nak pegang atau tak sebab aku sekarang dah mempunyai alahan...bukan asma..tapi selepas aku memegang kucing...mata aku akan gatal2 dan bengkak...(masa ni..dah mengidam sangat nak pegang kucing...jadi..aku mengambil risiko nak pegang dan main dengan kucing ni walaupun aku tahu akibat dia selepas tu..lepas je main...mata gatal2 dan tak dapat pi studio...hmm..sedih tak dapat pegang makhluk Allah yang comel ni...



Comments