SUKA KEDAH!

alhamdulillah..perjalanan kami ke kedah sedikitpun tidak mengecewakan...really2 enjoyable.. hee..mungkin rancangan asalnya ramai yang nak pi tapi di sebabkan keizinan daripada keluarga amatlah di perlukan..jadi..sekadar 12 orang sahaja yang dapat bermusafir sebentar di kedah... :)

ambik gambar di homestay..hee..
cuba tengok style mereka2 ini membaca..haha
anak2 dara pingitan..hee.. (masa kat homestay..sampai2 je terus ambik gambar..biasalah perempuan.. :)
ambik gambar dulu sebelum berangkat..kurang sorang,Nazir..huhu..sebab dia yang jadi photographernya..haha
ni abdul muiz..haha..saja nak kenalkan..


haa..ni lah nazir..(dah macam nak promote sawah padi dah dia..hee)
hari kedua yang bermain kayak..haha
possing maut..haha
semua fokus dekat zul..(zul..kredit to me sebab gambar anda ada di sini..haha )
teruja lalu kat sawah..
haha..comel je said ni..ni lah junior saya..(sebab muda setahun je..huhu)
berhenti ambik gambar masa dalam perjalanan..haha
5 hero remaja..
ni gambar sebelum nak sambung perjalanan balik..masa ni..dah lepas balik rumah dari kenduri rumah izzat..
inilah izzat amir..(bila tengok mukanya sekarang..macam muka ayah dia.. :) )
mak..keluarlah mak..putih  datang ni..haha..
ambik gambar dengan pengantin..ambik berkat..haha
nampak cantik sudut gambar macam ni..

ni lah..abang2 izzat amir yang kahwin haritu..(comelnya isteri dia..)
 SHORT NOTE: suka sangat dengan kedah...mungkin kadang2 sebahagian daripada loghat kedah ni aku tak dapat nak fahami..tapi aku suka suasana belah2 utara...uhm..sampaikan aku pernah memasang impian nak cari orang selangor ataupun orang utara..haha..boleh tak cakap macam tu?? boleh je...Allah tu kan Maha Mendengar...haha...( tengok orang kahwin..dalam hati pun terdetik..nak kahwin juga...huhu..tapi..adakah kita ni dah bersedia???tepuk dada tanya hati.. :) )

*aku bermimpi..sahabatku seorang ni menghantarkan kad perkahwinannya kepadaku...dan aku terjaga "semoga ukhti dan ustaz di permudahkan urusannya dalam membina keluarga sakinah,Insyaallah... :)  " gembira melihat orang lain bahagia..sebab kat situ juga kebahagiaan aku.. :)

dan aku..uhmm..tak naklah dulu.. sebab aku ada perancangan yang telah Allah rancangkan untuk aku..dan ini perancanganku.. kahwin masa 3rd year @ 4th year..masa konvokesyen..sekurang2nya saya dah ada suami di sisi saya..paling tak pun..dah ada anak sorang..haha..lepas tu..kerja..sambil sambung belajar in Master dalam jurusan kaligrafi..(kalau ada..huhu..) dan seterusnya..haha..-->berangan..hehe..ni sebahagian perancangan..kalau tercapai,alhamdulillah..kalau tak..takpelah..rezeki dan jodoh semuanya Allah dah tentukan insyaallah...:)

(gambar di ambil oleh orang lain..jangan salah faham... :)























































Comments