NOKTAHKAN!

Telahku lalui
Telahku lukai
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Tangisanmu berbisik
Ku sendiri

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Noktah by hazama

SHORT NOTE: tiada kaitan pun dengan putus cinta @ apa...cuma..sedap pula dengar lagu ni tiba2..hee...cuma yang pastinya...aku ingin NOKTAH kan dahulu tentang soal perkahwinan..aku nak tetapi sebenarnya aku tahu waktu sekarang aku masih mempunyai halangan untuk berbuat demikian..

[bila di fikirkan kembali..beberapa orang telah ku tolak lamaran mereka...sedangkan hati aku ingin menerima..entahlah..maaf..betul kata salah seorang sahabat.."bila sampai waktunya yang tepat..ketika itu..saat kita ingin menolak pun..kita tidak akan sampai hati untuk menolak kerana di situlah kita yakin bahawasanya dia adalah jodoh kita..."]


takpelah...cukup saya dah ada anak-anak yang ramai ni.. :)

Comments