SAYA TAK SALAH

Slip final exam semester 2


novel terbaru yang baru beli...

kek yang kedua daripada kakak saya...hehe

SHORT NOTE : Urgm...apa kaitan tajuk ni dengan gambar2 kat atas??gambar pertama tentang slip final exam..sebenarnya rasa bersyukur sangat jarang rasanya apabila aku berada di course aku mengambil peperikasaan akhir lebih daripada 3 paper...semester ni sebenarnya paling lapang bila di hujung semester sebab aku menghadapi 2 paper sahaja..(huhu..bukan nak menunjuk bangga..tetapi aku juga menghadapi 5 projek untuk semester ni..dan besarnya nilai projek itu apabila setiap daripadanya 3 credit hour..6 credit hour untuk 1 projek..jadi sebenarnya adil untuk kita bersama..:) cuma aku menghadapi susah2 dahulu..bersenang2 kemudian...dan course aku sebenarnya tak banyak membaca kot....huhu..cuma kena banyak berfikir idea..mungkinlah..haha)

dan akhirnya...gambar yang kedua dan ketigalah terjadi...tidak tahu ingin melakukan apa..jadi..aku pun membeli dua novel di atas(katanya seronok cerita dia di tv..hmm..tak dapat tengok di tv..jadi membeli novelnya terus..huhu..dan kek lagi...-->bertambahlah bulat cik farhana ni..haha..

apepun..untuk sesiapa yang bakal menghadapi peperiksaan...ad'ukum binnajah...semoga Allah permudahkan kita bersama..insyaallah..(untuk saya juga...tak boleh nak main2 dah..lagi 2 hari nak exam ni... :)

Comments