SANAH HELWAH CIK FARHANA (1)

ni k.maz..akak sama kelas..

ni adik dina yang aku kenal dari group baitul muslim..sweet sangat dia..:)

yang atas,kawan lama masa sekolah menengah dulu..sekarang dia belajar kat mesir dah..respek..:) dan yang akhi afif ni kawan juga..

akhi fahirie..dialah lelaki yang bagi aku berani tegur kesilapan aku dulu..

my junior2 studiomates..haha..saje nak suruh si raffzan ni belanja..sebab dia selalu menyakat aku dan sesekali sakat dia..

alhamdulillah...doa yang baik...

haha..sebenarnya..masa malam semalam pi bukit ampang..tengok pemandangan KL waktu malam..tapi aku duk senyap je..saja nak berkias dengan si safiyah ni..:) tapi mengapakah nak nasi minyak??haha

yang ni..kelmarin keluar dengan budak2 studio pi makan burger bakar..cuma macam biasa..saya senyap je...hee..

ni akak yang aku kenal kat baitul muslim..alhamdulillah..akak ni dah nak kahwin insyaallah..dan aku.....krekk...krekk..haha..no komen..

My group in conservation,ana saedin

aku tak kisah pun macam mana  dia..dia tetap aku anggap adik yang gila2.. :)

bekas anak murid saya..comel..huu..rindunya kat dia...:)

alif nasir-budak junior sy yang dlu sama2 memperjuangkan seni khat ni dalam pertandingan masa zaman sekolah menengah..sekarang,dah jadi penulis khat..:)
SHORT NOTE: dan banyak lagi...cuma yang atas ni banyak persamaan harapan mereka dan harapanku..haha..amin,insyaallah..macam mana nak tercapainya kalau diri sendiri pun banyak yang kurang...selagi ada masa jadi "berseorangan" ni..perbaiki diri dahulu..Allah dah tetapkan bila..dengan siapa..di mana..bgaimana..jadi..tak payah risaulah...:)

Comments