PAKAT PI KEDAH

Jom pi kedah!haha..insyaallah..dalam beberapa minit lagi aku dan beberapa orang sahabat studioku(dalam 3 kereta ) akan berangkat ke baling,kedah dalam tempoh 3 hari ni..(nak pi umah izzat amir..huhu..)

tetapi..mengapakah aku sempat nak update blog ni???

kita tak tahu perjalanan ni mungkin adalah yang terakhir buatku....cuma aku meminta maaf seandainya aku ada mengguris hati kalian selama ni tanpa aku sedari atau tidak...aku juga adalah manusia biasa..yang sering melakukan kesalahan...yang sering alpa dengan cinta duniawi hingga mengecewakan orang lain...maaf..aku berharap kalian semua sentiasa meneguhkan iman untuk memperjuangkan dakwah islamiyah kepada diri dan orang lain..semoga hati daripada hati kita sentiasa di suburi dengan iman dan takwa...walaupun diri sendiri tidak cukup baik..tetapi Allah sentiasa membuka pintu hati kita untuk kembali dekat denganNya..yang penting..hargai kehidupan ini sebaiknya...:)

SHORT NOTE:setiap hari..aku memikirkan kematianku..terasa semakin dekat ianya menghampiriku...tetapi amalanku tidak cukup..masih banyak lagi kekurangan dalam diriku...

*doakan perjalanan kami..

Comments