SETAHUN DAH BERLALU..




setahun dah berlalu....
hati ini berbisik..
benar..aku telah kehilangannya..
aku tidak dapat untuk memeluknya kembali..
aku tidak mampu memiliki doanya lagi...
tetapi..
hati ini tidak pernah luntur dari mendoakannya..
merinduinya..mengingatinya...

SHORT NOTE: seandainya mak masih ada lagi..hati aku pasti akan sakit...diri mak pasti akan menangis kerana sentiasa memikirkan anak-anaknya..teringat dulu..mak cukup risau..

"kamera tu wajib ke nak beli??laptop dengan kamera tu mana yang nak guna dulu??yang nak pergi luar  negara tu bila??dalam berapa ribu??

mak..tak pernah ana harapkan mak risau dengan semua tu..cukup mak ada dengan ana..doakan ana..itupun dah jauh bernilai...

rindu dengan doa mak...rindu dengan teguran mak bila ana buat salah...rindu masakan mak..rindu tengok mak senyum..ketawa...rindu nak salam dan peluk mak...terlalu rindu sangat dekat mak...

bila tengok rumah hari ni..semuanya tentang mak...
dulu mak selalu tunggu depan pintu bila anak2 mak balik rumah..
paling seronok..dari kecik sampai besar..mak buat dodol bila orang tempah..
buat sama-sama..cuma anak2 mak tak sekuat mak..

sekarang..semua tu dah hilang..
yang tinggal hanya kenangan..
semoga Allah menempatkan mak kat tempat yang terbaik di sisiNya..
AL-FATIHAH...

SAYA SAYANG MAK!!!!!!!!






Comments