SAYANG KAMU!

semester kali ni..aku terasa perubahan besar dalam diri aku..aku jadi seorang yang mudah beremosi..(senang nak ketawa..lepastu dah mula mengalirkan air mata..mudah sangat rasa nak marah...tapi lepas tu..aku yang merajuk...astaghfirullah...apa nak jadi dengan diri aku sekarang..mungkin sebab semester ni rasa bebas sangat diri ni--> tak boleh teruskan macam ni..kena berjuang melawan hawa nafsu tu..

semester ni juga sebenarnya aku rasa aku banyak sangat belajar terutama daripada adik2 junior..(selalu juga kena marah2 manja dengan adik2 bersebelahan dengan meja aku,Ada dengan Nadiah..huhu..kata k.ana ni manjalah...nakkan perhatianlah...haha..serius..aku lebih selesa bergaul dengan adik2 walaupun nampak di situ aku yang kurang matang daripada mereka..(sampaikan ada seorang sahabat aku menggelarkan aku,"budak tak betul"haha..takpela..walaupun macam tu tapi ada yang aku belajar..
contohnya..

"Ada...ni kenapa tak boleh tarik gambarnya..??macam mana nak crop benda ni??akak tarik asyik lari2 je..."(macam ni lah aku bila tak faham dan tanya banyak2 sebanyak mungkin..huhu..

"Ish..k.ana ni...awak kena tarik macam ni...klik sini..meh Ada buat...kan dah jadi..."

"wah...boleh ye power point sama function macam ni...??serius tak tahu.."-->budak teruja...selama ni bersusah payah nak design guna photoshop + paint tetapi Siti Syuhada telah mengajar saya edit or design guna power point..sama style macam photoshop je...haha..serius..walaupun adik2 ni selalu marah2 manja macam tu...memang banyak benda yang aku belajar..sebab aku sedar..aku memang tak berapa mahir dalam bab2 komputer ni...dan pernah juga dalam beberapa minggu yang lepas..aku memang tak tahu apa ang nak di gerakkan dalam 3ds max..sebaiklah ada seorang junior ni..

"nazir..ni macam mana ni..pada awal buat dah salah..tapi tak tahu nak betulkan.."

dengan kemahiran yang dia ada...dia berjaya betulkan design revolving door aku punya..-->macam manalah cik farhana ni nak jadi designer..kena banyak berusaha ni... :) 

alhamdulillah..sebenarnya..aku nak sampaikan..aku bahagia walaupun aku tahu aku banyak menyusahkan orang lain..tak terniat pun hati ni nak susahkan orang ..tapi..hanya Allah yang dapat membalas jasa2 kalian yang hadir dalam hidup aku..yang sealu membuatkan hidup aku gembira...yang selalu membuatkan aku yakin yg aku tak pernah sendiri dalam kehidupan yang aku lalui..tegurlah aku andai aku ada kesilapan..ajarkanlah apa yang aku kurang..dan terima kasih hadir dalam kehidupan aku yang pada awalnya aku merasai kekosongan..ada kamu..aku bahagia... :) UHIBBUKUM JIDDAN!!

Comments