NILAI YANG KAMU BERIKAN


Alhamdulillah….setinggi-tinggi kesyukuran yang ku berikan kepada Allah S.W.T…kerana Dialah yang Maha Berkuasa dan Pemberi Rezeki untuk hamba2Nya didunia ini…

Dan setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada “si dia” yang istimewa….terharu dengan pemberian yang di berikan terlalu mahal nilainya…apakan dayaku yang hanya merupakan seorang pelajar dan tidak mampu untuk aku membalas jasa “ si dia”..semoga Allah permudahkan hidup kalian…dan permurahkan rezeki yang lebih daripada apa yang kamu berikan padaku…insyaAllah…akan ku balas jasa2 kamu pada masa hadapan…sebak rasanya di hati ini apabila melihat semua yang kalian berikan…dan aku terfikir…layakkah aku untuk menerima semua ini???insyaAllah…akan ku jaga dengan sebaik mungkin…
inilah hadiah yang kakak2 kasi (sebab katanya dapat dean list haritu..tp rasenya..xla..sbb  mereka rasa aku ni dari dulu guna handphone biasa2 je)...


inilah semua gadget2 yang aku ada sekarang...semuanya nilai daripada pemberian arwah mak (kamera DSLR),kak.haslah (laptop) dan handphone (kak ida dan kak haslah)

Terima kasih banyak….tiada apa yang mampu aku berikan waktu kini…sekadar doa yang sentiasa ada untuk kamu….terima kasih…(kadangkala aku terasa terlalu menyusahkan orang yang berhampiran dengan ku…maaf…bukan ini yang ku pinta…cukup dapat bersama kalian juga sebenarnya sudah memadai..)terima kasih sekali lagi..dan maaf andai diri ini membebanimu....(tapi aku tak minta semua ni...huhu..dah nak kasi,saya ambik jela..huhu..cuma perasaan berat hati susahkan semua tu ada dalam diri sekarang..)

Comments