JUMAAT YANG BARAKAH

birthday girl-kak maz

lepas bacaan yassin..budak2 IDE terus pi dengar brief dari bro.razman..

suapan kasih sayang untuk si anak..haha

bila perempuan berada di bengkel..

hidayah,kak tikah dan ana saedin

model making by Ada
 Alhamdulillah...mungkin hari ini adalah hari jumaat yang penuh barakah bagi aku...awal2 pagi lagi..kami melaksanakan bacaan ma'thurat dan surah Yassin di sertai dengan tazkirah ringkas oleh sahabat studioku,Shukri Zaini...(bersyukur walaupun kami sibuk dengan urusan projek yang semakin hampir dengan submission..tapi masih lagi mengamalkan urusan yang sepatutnya..)

dan hari ini juga..sambutan secara ringkas @ makan2 untuk menyambut kelahiran kakak kesayanganku,kak maz..sanah helwah..may Allah always bless you,sister... :)-->sedapnya k.maz belikan kek secret recipe..hehe

selepas semua selesai...kami2 yang pelajar conservation di suruh turun ke bengkel...kalutlah para2 wanita ini untuk bertukang...memotong besi..welding..spray..huhu..tapi Alhamdulillah...semuanya masih berjalan dengan baik  (walaupun duk risau nak buat model aku ni nanti kena main dengan welding...huhu)namun,apapun..In Syaa Allah...segalanya Allah akan permudahkan urusankan... ?? :)

SHORT NOTE:baru teringat...takziah untuk sahabatku,che engku kerana ayahnya di masukkan ke hospital pagi tadi...semoga Allah terus memberikan kekuatan untukmu...yakin dengan Allah ye sahabat..Apa yang Allah takdirkan untuk kehidupan kita adalah sebaik-baik pengaturan...be strong k..if I can,you also can do it..!

 (kadangkala hati kita akan berkata...kenapa Allah takdirkan semua ini kepada aku??kenapa tidak pada orang lain?sesungguhnya...Allah tahu kita lebih kuat untuk menghadapinya waktu sekarang..dan sebab itu..aku juga yakin...Allah tidak pernah biarkan aku sendiri..see..Allah hadirkan kehidupan aku dengan bertambahnya keluarga..  aku ada adik beradik yang sentiasa ada di sisi aku...aku ada sahabat2 yang selalu ceriakan aku..dan paling utama..Allah sentiasa ada dengan ku..it's truly...aku bahagia saat ni... :) tak tahu nak menggambarkan perasaan tu..







Comments