DI UJI KEMBALI


Allahu akhbar...astaghfirullah hal azim.......subhanallah..
sesungguhnya..Allahlah yang Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2Nya...

terkesima diri ini apabila mengetahui hal ini..
sungguh..aku tidak menyangka..
tetapi semua ini adalah tanda betapa rindunya Allah kepadaku..
di datangkan lagi ujian sebegitu rupa..
Allahu Akhbar..sesungguhnya..kekuatan hati ini benar2 aku perlukan dariMu..
sungguh.."BUKAN MUDAH UNTUK BERNAFAS DALAM JIWA SEBAGAI HAMBA.."
namun..In Syaa Allah..hati ini akan terus berpaut dengan diriMu..terima kasih di atas petunjukMu..

SHORT NOTE: boleh tak ku ingin katakan..sudah cukup sudah dengan semua ini lagi..??sesungguhnya..aku tidak mahu menjadi  fitnah di antara kalian..benar..pertunangan seelok2nya perlu dirahsiakan..tetapi kerana di rahsiakan itulah..aku terjerat kembali..astaghfirullah..berikanlah hati ini kekuatan menghadapinya..aku pasti..ada hikmah di sebaliknya..aku yakin denganMu,Allah..

(untuk kaum Adam...usah mempermainkan perasaan kaum hawa ini..andai kamu sudah mempunyai hubungan dengan sesiapa..tolonglah mengakui..benar..aku semakin takut untuk  menghadapinya lagi..sesungguhnya..aku menyayangi kaum sejenisku kerana aku juga seperti mereka...mempunyai hati dan perasaan..)

Comments