SOMETHING...


Hapuskanlah air mata ini…
Air mata yang pertama kali membasahi pipi ini di sebabkan rindu terhadapnya…
Allahu Akhbar…mengapakah diri ini waktu sekarang….???
Gilakah aku??normalkah aku???
Hmmmm……astaghfirullah…subhanallah….
aku terlalu merindui dirinya pada malam ini…

(farhana…ape ni??? fokus dengan pelajaranlah..jangan main-main..please thinking of yourself…ingat..sekarang awak takde mak ayah..kekuatan tu awak kena bina sendiri..awak dah tak boleh nak bergantung harap dengan orang lain!!!nak mengadu tertekanlah..penatlah..tak boleh nak main-main…please…please kuatkan diri… )

 tahu.. aku tahu…tapi itu yang aku rasakan sekarang..
maaf..aku betul-betul minta maaf…
tapi..aku kini rindu…..

Aku terlalu merindui bakal suamiku walaupun aku tidak tahu siapakah dirinya..
(tak logiklah…mana ada orang merindui jodohnya kalau tak pasti..kalau tak kenal..!!)

Tahu…tapi itu yang aku rasakan…jangan marahi perasaan aku..aku sendiri juga tidak tahu kenapa aku perlu menangis kerana rindukannya..
Allahu Akhbar…sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Mengetahui apa yang aku rasakan…


 SHORT NOTE: asif jiddan ya,zauji yang tidak ku ketahui..andai kamu adalah zaujku..aku adalah sebatang pohon yang mudah gugur daunnya…mudah tersungkur dari landasan kekuatan..dan aku mengharapkan kamulah baja dalam menyerikan pohonku..menguatkan daun-daun di pohonku agar tidak mudah ianya gugur di atas tanah..memimpin setiap helaian daun yang kuning menjadi hijau kembali…seterusnya menumbuhkan bunga-bunga yang indah di pohonku..Allahu Akhbar…aku tidak mahu engkau terlalu sempurna…cukuplah kesederhanaan itu yang sentiasa aku perlukan..tetapi biarlah aku yang menjadi sebahagian daripada kesempurnaan hidupmu..

Comments