AKU MELUKAINYA..

maaf...
aku bukanlah yang terbaik apabila denganmu..
aku sering melukakan hatimu..
membuatkan kamu kesedihan...
seringkali membuatkan kamu berkecil hati...
maaf....aku bukan adik yang baik untukmu,adik beradikku...

sebelum ini..aku hampir2 mengambil keputusan untuk mengakhiri statusku..
kerana darah muda yang inginkan sesuatu hubungan yang halal di sisiNya...kerana sekeliling yang berlumba-lumba untuk ke arah gerbang yang baru...mungkin dari situlah aku juga mengimpikan perkara yang sama..
namun...setelah ku rujuk dari pandangan beberapa adik beradikku..
aku menuruti...syurgaku kini telah beralih...
aku yakin...keputusan mereka(adik-beradikku) adalah keputusan yang terbaik buatku...
soal jodoh...aku yakin Allah bakal menghadiahkan sesuatu yang lebih baik di hadapan sana..
aku menolakmu kerana aku lebih menyayangi keluargaku..
hanya inilah harta yang terlalu bernilai dalam hidup yang aku miliki sekarang...
sekalipun aku ada sekelumit rasa cinta itu...
namun...selebihnya...aku salurkan pada yang utama kini...(Allah..Rasul...keluarga...)
maafkan aku....

*aku menyayangi keluargaku walaupun aku sudah tidak mempunyai ayah dan ibu...
sekalipun siapapun mereka...jarak kami yang terpisah...namun..mereka tetap yang istimewa...*
keluarga abang ke-2 ku...

yang masih belum berkeluarga sampai sekarang..(masa ni..arwah mak masih ada...)

keluarga kakakku yang sulung..sekarang di tambah lagi seorang anak perempuan..

keluarga kakakku yang ke-2..sekarang ada 2 cahaya mata...lelaki..aniq hazim

keluarga kakakku yang ke-4..juga mempunyai 2 orang cahaya mata sekarang...

gambar keluarga..
(raya tahun ni....???hmmmm..............)






Comments