AKU BUKAN SEPERTI SANGKAANMU..

mungkin entry aku kebelakangan ini bukanlah entry yang cukup baik untuk di kongsi dengan semua..entryku juga bukanlah seratus peratus yang bercorakkan islamik..entryku juga lebih aku nyatakan tentang apa yang aku lalui..maaf...aku bukan sempurna di mata kalian..aku juga seperti sahabat2 lain yang ada minat dan kegilaan sendiri..namun dari kegilaan itu juga,aku masih membatasi sedikit..maaf...

sepanjang aku di semester kedua ini..banyak hal yang telah berlaku..cara aku bangkit daripada kesedihan aku adalah dengan satu perkataan iaitu bergembira dengan apa yang aku lalui..aku letih dengan satu perkataan kesedihan..kalau boleh..aku ingin mengubah perkataan kesedihan itu kepada sesuatu yang menjadi lebih positif dan sebenarnya ia membawa seribu kegembiraan..

aku juga bukanlah seperti sangkaanmu..rata2 orang melihatku adalah seorang yang baik..mungkin tafsiran kalian dari cara pemakaianku..tetapi aku masih tidak sempurna dari segi sikapku..banyak benda yang harus aku perbaiki..cara pemakaianku adalah keselesaanku..maaf..aku MASIH TIDAK SEMPURNA DI MATA KALIAN..

SHORT NOTE:tiba2 aku ingin meluahkan satu perasaan..untuk kalian yang bertudung besar/bertudung labuh/berpakaian muslimah..tolong jangan memandang serong kepada sahabat2 yang tidak menutup aurat/bertudung singkat..kadang2 mereka sebenarnya adalah lebih jauh baik daripada kita..renungan bersama..

Comments