SATU PERSATU..


  • kekuatan aku sering kali tersungkur..kadangkala,aku seperti putus asa dengan kehidupan yang aku lalui..Allah..kuatkan diri dan semangatku..
  •  akhirnya...semester kedua ini telah hampir kepada penghujungnya...syukur..walaupun diikutkan semester kali ini adalah satu jangka masa yang banyak menguji diriku dan keluarga...namun,segalanya kami mampu menempuhi dengan secebis kekuatan yang di berikan oleh Allah.
 


  • bulan ramadhan hampir menjelma...tidak tahu aku ingin katakan apa...cume aku berharap waktu itu akan berganjak ke hadapan lagi..mugkin,selepas ketiadaan ibuku membuatkan hati ku menjadi......Allah..kuatkan hati hambaMu ini... 
  •  tambahan...raya kali ini aku tidak mampu menggambarkan suasananya nanti...sunyi...itu sahaja yang mampu aku bayangkan..namun,raya kali ini juga menjadi debaran untukku...jadi atau tidak segalanya ku serahkan padaNya..jawapan itu pun aku masih tidak pasti...menerima atau menolak...hatiku berkata begini..namun diriku berkata begitu...Allah..semoga Engkau hadirkan jawapan yang terbaik untukku dan penghidupanku...
 
ini yang sentiasa aku impikan..perkahwinan awal yang ku dambakan kerana dengan itu jauhnya aku dari untuk melakukan kemaksiatan...namun..betul kah ini jalan yang terbaik untukku..??waktu sekarang yang macam2 terjadi..aku tidak mampu untuk membrikan segala kata jawapan..keputusan..biarlah jodoh itu menjadi rahsia Allah.aku tidak mahu terlalu memikirkannya walaupun masa itu akan menjelma..Allah..aku benar2 inginkan jawapn yang terbaik dariMu..

Comments