KEGEMBIRAAN DALAM KESEDIHAN

gambar kat atas ni antara projek yang telah aku laksanakan untuk semester kedua..yang ats untuk projek interior design dan yang bawah untuk projek conservation..
  • hari ini...rasa bersyukur dengan kurniaan Ilahi..sesungguhnya apa yang aku perolehi adalah sesuatu nikmat yang membuatkan aku hampir terduduk dengan kegembiraan dan kesedihan..grade keputusan untuk projek aku telah pun di perolehi harini..pada mulanya sesetengah kami di temu duga oleh orang luar tentang majoring course yang bakal kami lalui pada tahun kedua.dan aku adalah antara yang terpilih untuk di temuduga oleh bahagian conservation of islamic art museum..terharu..dia menyokong penuh aku memasuki conservation..dan beberapa minit kemudian..pengumuman markah grade kami dalam studio projek di umumkan..dan Alhamdulillah..jauh dari sangkaan aku,aku telah memperolehi lebih dari apa yang aku targetkan..A-..bkn mudah nak dapat B..apatah lagi untuk A-..bersyukur..rezeki Allah yang paling membuatkan aku gembira tetapi sedih kerana aku tidak dapt berkongsi dengan ibuku...Allah..ini semua untuk mak....mak..ni hadiah untuk mak atas kejayaan ana yang tidak seberapa ni....maaf ana dapat berikan ketika ini...

Comments