INILAH ANAK SAYA...

inilah anak aku sekarang...memang akan ku jaga bagai minyak yang penuh..kerana sebahagian daripadanya adalah dari amanah arwah ibuku..memang terasa terlalu bernilai..terlalu bermakna...sakit dan sedih pada mulanya tetapi akhirnya aku perlu ikhlas dan redha untuk kehadirannya dalam hidupku...semuanya kerana untuk pembelajaranku...
SHORT NOTE:cume ini sahaja yang aku berkemampuan untuk membelinya...untuk membeli model yang lebih baik,mungkin tunggu aku berkemampuan untuk menjadi jurugambar yang lebih professional...sedangkan DSLR D1100 ni pun masih merangkak2 untuk belajar dengannya...urmmmm...terima kasih kepada arwah mak...mungkin tanpa pemberian mak..ana tak dapat nak beli...teringat kata-kata arwah mak sebelum mak jatuh sakit....."ana...ambiklah rm1200 ni...pergilah beli kamera @ laptop...takut lepas ni mak dah tak berkemampuan nak keluar rumah..tak sihat...selebihnya mak tak mampu nak kasi...minta maaf.."-mak..maaf...ana baru dapat beli sekarang..sebab baru sekarang ana cukup duit..maaf mak tak dapat nak tengok.....maaf sangat.................

Comments