SEDIKIT RUANGKU...

Mungkin malam ini aku tidak mahu mengungkapkan cerita hati yang sedih...penat...walaupun siang tadi hampir aku mengeluarkan air mataku di hadapan pensyarahku apabila beliau bertanyakan tentang study leave aku..bertanyakan tentang kesihatan ibuku...huu..sebaik dapat di kawal...kalau tidak..memang ingin ku tutup mukaku dari pandangannya...(terima kasih brother fadzli irwan kerana cuba memahami masalah2 pelajarnya walaupun sekadar pensyarah separuh masa di uia..seorang pensyarah seumpama seorang abang untuk kami semua di sini...)

dan malam ini juga..ucapan terima kasih setingi-tingginya buat sahabatku NORLIYANA HAMID kerana membuatkan aku gembira dan gila sebentar melakukan satu aktiviti malam yang luar biasa tetapi menyeronokkan..haha..iaitu membawaku berjalan@tawaf satu uia yang memang tidak ku sangka..."besarnya UIA ni..."huhu..gembira...satu kepuasan dapat berjalan kaki sahaja untuk menawaf UIA ni..sekurang2nya..hati aku sedikit tenang..(tiba2 teringat sewaktu mendaki bukit di BROGA HILL semester lepas...seronoknya...kepuasan apabila sampai ke puncaknya...bila nk pi lg ni???? :)

SHORT NOTE:Harini nak tenang sebentar..:)

Comments