KOSONG..

MELANGKAH KAKI DARI RUMAH HARI INI...
MENINGGALKAN IBU TERCINTA..DALAM KEADAAN YANG BENAR2...ALLAHU AKHBAR..
MEMBIARKAN KAKAKKU MENANGGUNGNYA KESEORANGAN..
MENJAGA TIGA ORANG YANG BENAR2 PERLUKAN JAGAAN..
SEGALANYA BERUBAH MENJADI KOSONG...KEKACAUAN..KEBINGUNGAN..

FIKIRAN...

HATI...

DIRI AKU...

GIVE MY SOUL BACK..IT'S REALLY EMPTY IN MY SELF..


SHORT NOTE:

"Na...arini blk dgn sape??"
"blk naik bas rasanya..sebab takde sape yang cuti harini.."
"kenapa tak balik dengan haslah??"
"kak lah dah balik hari ahad.."

*selama aku berada di rumah sehingga hari ini..ibuku selalu mengingati setiap hari adalah hari ahad..sedangkan 2 harini aku telah tidak menghadiri kelas..semuanya untuk ibuku..kadang2 aku terkilan mendengar orang yang bercakap kasar dengan ibunya..andailah kamu merasai apa yang aku rasa..pasti jauh sekali untuk kamu sakitinya..hormati ibu bapa..sayangilah mereka..apabila mereka jauh di mata..barulah kamu tahu nilai kasih sayang yang sebenarnya..

Comments