JANGAN TANYA LAGI BOLEH....

Maaf...
aku tidak tahu untuk memberi jawapan apa lagi apabila orang menanyakan tentang ibuku..
aku tidak tahu apa jawapan lagi yang baik untuk aku berikan..
sahabat2ku...pensyarahku...
maaf..
cukuplah kamu semua ada disisiku..
dan gembira di hadapanku..
itupun sudah memadai..dan membuatkan aku tersenyum..

SHORT NOTE:

"kak ana..sukalah tengok akak gelak sebab menggalakkan ruby pun nak gelak jugak.."
"kak ana..nape senyum sorang2..rafzan buat lawak ke??huhu.."

terima kasih semua..terutama untuk projek community surau Al-Hidayah orang asli..aku gembira melihat kalian..gotong-royong hari ini membuatkan aku dapat mengurangkan segala yang berada di dalam fikiranku..dan aku gembira mendengar cerita dari sahabat baikku,siti mastura pada malam ini..insyaallah..kita sama2 berjuang ke arah yang lebih baik,k...:)

semoge Allah terus memberi kekuatan padaku lagi pada masa akan datang..
mak...rindunya mak sihat macam dulu lagi...

Comments