PADA MASA YANG SAMA....


SUBMISSION INDUSTRIAL PROJEK..(topic:fun sitting used recycle materials in size1:1-saiz sebenar)
due date:jumaat hadapan

pada masa yang sama...

ASSIGNMENT PHOTOSHOP...
due date:rabu hadapan

pada masa yang sama..

SEMUA DI PERLUKAN UNTUK MEMPUNYAI KAMERA DSLR DALAM KELAS PHOTOMEDIA...paling murah dalam RM1800
due date:rabu hadapan

pada masa yang sama..

KENA MEMBAYAR 4 SAMAN SEMESTER LEPAS YANG BUKAN KESALAHAN AKU..(RM200)
due date:isnin depan..

pada masa yang sama..

SUBMISSION DESIGN LOGO DALAM PROJEK COMMUNITY
due date:khamis hadapan..

TAPI...YANG PALING UTAMA..PADA MASA YANG SAMA...

mak menjadi seperti dahulu...kesihatannya kembali mula terganggu..

perbualan ku tadi bersama dengan kakakku..
"kak ijah..mak macam mana??"
"erm...mak macam dulu..(terdiam seketika...)

aku cuba untuk bertenang..tetapi perasaan tertekan itu wujud dalam diri ketika ini...macam2 yang terjadi...ini adalah ujian..aku tahu...aku cuma perlukan kekuatan..

SHORT NOTE:aku tidak dapat balik minggu ini..aku takut hati aku akan tersungkur...akan melihat mak terutamanya..Allah...tenangkanlah hatiku..kuatkanlah hambaMu...

Comments