BETUL KE KITA BERDUA NI KAWAN???


mungkin perasaan aku pada malam ini bukan dalam keadaan yang cukup baik...entahlah...mungkin aku ada melakukan kesilapan...kesalahan tanpa ku sedar...tapi....tolonglah...aku pinta darimu sahabatku...beritahu apa kesalahanku..jangan engkau tiba2 memarahiku...berkawan dengan ku secara terpaksa bukan seperti selalu..tetapi dengan orang lain engkau berkelakuan mesra...apa salahku sebenarnya????

hatiku kini di tengah..aku tahu sebenarnya jurusan yang aku ambil ini terlalu mencabar..semoga Allah perdekatkan dan permudahkan aku kepada bidang baru yang aku selalu impikan daripada dahulu ini...amin....

SHORT NOTE:aku inginkan keikhlasan dalam persahabatan..bukan kepura-puraan...dan aku inginkan kejujuran..bukan senyuman tawar yang kau hamparkan..kalau salah..ampuni aku..mungkin beberapa ketika kita akan bersama..selepas ini..kita tidak tahu apa perancangan yang Allah aturkan antara aku dan kamu...(sahabat...aku benar2 inginkan kepastian yang sebenarnya...bukan amarah dan kebencian menjadi kawalan antara kita...mungkin ini yang terakhir antara kita...)

Comments