4 TAHUN LAGI...DAN CINTA BARUKU...


perkataan "4 tahun lagi" pada waktu dahulu adalah perkataan yang sentiasa aku nantikan saat itu..kerana penantian itu satu penyeksaan tetapi di akhiri dengan kemanisan..namun..Allah lebih Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2Nya..:)dan Alhamdulillah kebahgiaan untuknya telah di miliki..aku tetap bahagia melihat dia bahagia..:)

namun..perkataan "4 tahun lagi" itu kembali dalam hidupku..sukar untuk aku menerima..tetapi lafaz itu yang di keluarkan dari seseorang yang lain untukku..

"insyaallah 4 tahun lagi,saya akan menjadikan awak isteri saya.."

mungkin aku terlalu takut dengan masa silamku bila ungkapan itu di ungkapkan..entah..aku tidak terlalu mengharap kepada 4 tahun itu..biarlah...aku yakin Allah lebih Berkuasa tentangnya..

mengenai cinta baruku yang sebenar...aku jatuh dengan seorang hamba Allah ini...pertama kali mengenalinya..aku menjadi lembut..namun..apabila aku berada di sisinya..aku merasa kerdil dan seperti tidak layak untuk mendampinya..

kak asiah...itulah cinta baruku..seorang yang sopan santun..menjaga tatasusila dan paling penting..bila bercakap soal cinta...sweet sgt jwpn dr dia..

"ana..cinta yang lagi berkah adalah mencintai suami kita..khwin masa belajar bukan bermaksud kita gatai nk khwin..tp nk dpt keberkatan itu yg pnting..xpe..nanti ana akan dapat suami yang akan membahagiakan ana.."

SHORT NOTE:BOLEH TAK AKU KATAKAN...AKU TERLALU RINDU KEPADA SUAMIKU WALAUPUN AKU TIDAK MENGETAHUI SIAPAKAH JODOHKU..KERANA AKU SEMAKIN TAKUT DENGAN HATIKU..YA ALLAH..KUATKAN CINTAKU YANG ADA INI UNTUK SESEORANG YANG HALAL UNTUKKU..MANAKALA..CINTA BARUKU DI ATAS ADALAH KEPADA KAK ASIAH..ASIAH..SEORANG WATAK DALAM TAUTAN HATI YANG BENAR2 AKU SUKAI..YANG AKU MERASAKAN ADA KE ORANG SEPERTINYA...ALLAH ATURKAN AKU BERTEMU ORANG YANG LEBIH KURANG SEPERTINYA DI DALAM DUNIAKU..:)

*selamat pengantin baru,kak asiah..semoga perkahwinan yang bakal berlangsung pada bulan 1 ni memberi kebahgiaan dan berkekalan hingga sepanjang hayat..

(..."akak xknai bkl suami akak ni...knl bila dh nk khwin..dia mai dtg jmpa kuarga..dan trus dtg meminang..takut nk khwin..blajaq msk pun xabih lg..hehe..tp insyaallah..Allah akan permudahkan segala urusan.."

*umur 21 tahun dah kahwin dah..perkenalan antara mereka benar2 mengikut cara islam yang sebenar..jatuh cinta mendengarnya..:)

Comments