MELEPASKAN ATAU MENERUSKAN???

beberpa hari ini,ana sering dalam di landa masalah...kadang2 sendiri tidak pasti untuk bertahan meneruskan hidup ini..sehinggakan beberapa orang sahabat ana merasa serba salah seandainya mereka salah satu penyebab anda sering berduka..asif jiddan alaikum ..antum semua sedikitpun bukan penyebabnya..kita sebagai manusia biasa memang tidak lari daripada masalah..dan di dalam Al-Quran sendiri Allah ada mengatakan yang Allah menguji setiap hambaNya dengan sesuatu hal untuk kita kembali memperingati diriNya dan menguji sekuat mana iman di dalam diri ini...Allahu Akhbar....Hanya padaMu sahajalah tempat aku menyerahkn segalanya..Engkaulah Yang Berkuasa dalam segala hal..

dalam mengharungi beberapa perkara yang ana lalui baru2 ini...ana sentiasa mengharapkan sokongan daripada keluarga dan sahabat2..tetapi malangnya..bukan semua adik beradik kita akan menyokong apa yang kita nak dalam hidup ini...biasalah...bila adik beradik ramai..masing2 punya pendapat sendiri...(namun,fahamilah cita2 adikmu ini...)ana tidak terlalu mengharapkan adik beradik sendiri membantu ana tetapi cukuplah dengan menyokong dan memberi semangat atas impian dan cita2 ana..

ana ada cita2..ana ada impian...walaupun ana tahu yang ana bukanlah sebijak mana ataupun sesempurna insan lain tetapi ana juga manusia..Allah sendiri menjanjikan sesuatu yang lebih baik untuk setiap hambaNya walaupun siapa juga hambaNya...Allah...
percayalah pada rezeki Allah..

syukran untuk beberapa orang yang sentiasa memberi sokongan pada ana...yang sentiasa mengajar ana untuk menjadi seorang yang lebih baik...dan membuatkan ana lebih yakin pada rezeki Allah itu sendiri.. hanya Allah sahaja yang mampu membalas jasa antum semua...

SHORT NOTE:asif untuk seorang ukhti seandainya ana menyinggung hatinya..ukhti seorang yang lebih baik daripad ana..lalui hidupmu dengan sebaiknya dan lebih ceria..:)

bilakah ia akan berakhir????????????

Comments